Sportlovet

Hej idag är sportlovet över i min skola och kanske i er men om ni har haft så håppas jag att ni har haft det bra det här är vad jag har gjort. För det första så va jag i skolan på fritids såklart med vickandanne där kolla vi hela tiden på Wii när alla killar körde Mario kart det är kul.För det andra aså nästa dag så va jag i skolan igen med vickandanne och då sulle vi på utflykt asså vi skulle bada det var kul fast vi hade med oss masäck efter det fick vi köpa vad som helst för tjogo kr.Jag och vickandanne köpte samma saker och då köpte vi tre kåla rular och en kåla klubba och en kex choklad sen gick vi hem. För det tredje på onsdagen var jag hos mormor och morfar och sen åkte jag hem och senare komnåra gäster och de skulle såva över.För det fjärde så åkte jag pulka med de där gästerna och med min moster som är min gudmor och hon har en liten bebis.För det femte så va jag på natur- historiska riks museèt med de där gesterna efter det åkte vi hem och gästerna åkte hem.Det var allt om sportlovet hejdå.



nini13






Kommentarer

Kommentera det här inlägget:

Ditt namn:
Kommer du igen?

Din e-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du vilja kommentera:

Trackback
RSS 2.0