Panfu nytt!

Hejsan hoppsan! Har ni hört senaste panfu nytt ??? Det är en främling på stranden som mår dåligt! Han låter förfärligt, men vi måste göra allt för att hjälpa honom! Så här ser han ut:
Och när man gått till stranden pratar man med skuksköterskan som står där och ska göra det ena och det andra! Jag låter er klura ut det själva :) Men om ni inte kan så kan ni gärna fråga genom en kommentar. Sen så såg jag en märklig sak när jag skulle logga in på panfu det var panfu loggan uppe i hörnet den var märklig den:
Och kolla där man loggar in:
Är det så bara för mig eller för alla? Skriv en kommentar är ni snälla ;) Tjohej på dig!
//vickandanne

Kommentarer
Postat av: maja8

inte för mig **********************_________________________________________________________________________________________________________________

2011-03-12 @ 08:36:00

Kommentera det här inlägget:

Ditt namn:
Kommer du igen?

Din e-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du vilja kommentera:

Trackback
RSS 2.0