Panfu jumper!

Hej det här vet ni säkert om att det har kommit en app till Ipad, Iphone och Ipod touch som heter panfu jumper! 
Det som står på bilden är inte på svenska eller engelska men jag har den på engelska det är lätt att förstå ;)
Jag är så glad att jag har en Iphone så jag kunde ladda ner den!!!! Jag älskar den men jag är inte så bra på den ska jag erkänna. Sen idag så var jag inne på panfu men det hade inte hänt något specielt så jag åkte till pirat ön och åt lite, hittade ett bra göm ställe och kollade på konfettin:
Jag funderar på att segla över havet på ett stort skepp i framtiden, men det får vi väll se då :D Tjohej på dig!


Kommentarer

Kommentera det här inlägget:

Ditt namn:
Kommer du igen?

Din e-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du vilja kommentera:

Trackback
RSS 2.0