FÖRLÅT och KALLAS!!!!

Hej förlåt att jag inte skrivit på länge hellehur jag är dum men jag och vickandanne är hemskt läsna men nu går vi över till panfu. Ni har sett duck han som va på stranden och ni har väll gort allt om honom det har jag i alla fall. Då är det bara att ta det lungt det ända ni behöver göra nu är att gå till delfinen oskar och få hundra pandamynt varje dagoch att kolla i  level maskinen och att kolla i presentmaskinen.Sen är det bara att vara en lycklig guldpanda för ni är väll guldpanda i tre dar och nu i två det är jag i alla fall.Och nu går vi till människovärden!!! Ni vet vickandanne hon fyllde ju år för nån väcka sen och nu ska hon ha kallas.Fast hon ska bara ha ett kallas med mig och selmalover så det blir ett mini kallas men selmalover kanske ska åka till sitt sommar ställe idag fast inte om det blir snö stårm och det hoppas vi.Det som är dåligt är att jo idag när jag fråga vart vi skulle så sa hon att jag inte fick veta men det är klart det ska ju bli en överaskning.Men igentligen borde det va en överaskning åt vickandanne. Hejdå det var allt för idag. 


Kommentarer

Kommentera det här inlägget:

Ditt namn:
Kommer du igen?

Din e-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du vilja kommentera:

Trackback
RSS 2.0