Äventyr och GRATTIS!

Hej idag är en mycket spesiell dag men först till panfu. Jo ni har väll sätt att det är ett nytt äventyr på panfu och det heter det bittra. Tror jag men jag är inte säker. Men i alla fall om ni har kört idag så var det inte allt bara satt ni vet. Och snart på panfu kommer en karnival men strunt i det för nu kommer jag med det viktiga som inte är om panfu.Idag fyller vickandanne år och GRATTIS vickandanne önskar nini13 så klart. Jag önskar dig en härlig dag med tårta och sötsaker och en massa presenter vickandanne för du är min bästis GRATTIS igen!!!!!!!!!!!! Hejdå för det var allt och GRATTIS ännu en gång hejdå.




nini13






Kommentarer

Kommentera det här inlägget:

Ditt namn:
Kommer du igen?

Din e-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du vilja kommentera:

Trackback
RSS 2.0