God jul...?

Hej allihop!!! Jag ville bara säga god jul i efter skott efter som jag hade så fullt upp igår. Jag kan tyyvär inte lägga in juldagen del 23 som även är samma som 22 för jag hinner inte skriva båda ledsen men det är för att jag är hos min kusin och skriver på hans pappas iPad och har inte lång tid på mig men jag kanske hinner skriva när jag kommer hem. Jag han inte igår för att först åt vi en jul frukost med gröt och mackor med senap och jul skinka och sen lag jag mina julklappar runt jul granen och sen kom mormor och min moster och hennes barn och åt julbord och direkt efter det så öppnade julklappar och det var super skojigt! Jag kanske kan visa dom när jag kommer hem i ett inlägg om jag hinner. Efter det kollade vi på Kalle Anka och sen efter det gick alla gäster hem så vi åkte till min farmor och farfar och där var även min andra kusin som jag är hos just nu och åt ett till julbord och öppnade fler presenter. Det va vickandannes jul iallafall! Nini13s kanske kommer om några dagar. Kanske lite försent men det gör nog inget. Jag vill bara säga att hemma är vårat internet dött så vi kommer inte in på panfu iallafall inte jag som är medlem där så pappa lånar ut sin telefons nätverk fast bara i typ fem minuter så jag hinner inte komma in och skriva inlägg men jag kollar på en blogg vad det är i lucka på panfu varje dag så att jag vet. Det var allt hejdå nu måste han ha tillbaka sin iPad som jag har men ha det bra så länge!!!

Kommentarer

Kommentera det här inlägget:

Ditt namn:
Kommer du igen?

Din e-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Vad skulle du vilja kommentera:

Trackback
RSS 2.0